OOTD: Mondays are for fresh starts

21 juni 2016


Hi allemaal!
Ik had heel veel zin om weer te gaan fotograferen, en dit keer moest het maar weer eens mijn outfit zijn vond ik! Ik heb hier een van mijn favoriete shirts aan, hij komt van de Bershka en heeft een heel mooi detail op de rug, maar dat kan je allemaal het best zien op de foto's dus lees snel verder!











Ik vond dit stukje bos zo mooi voor foto's! Ik ben echt heel blij met het resultaat, en stiekem ook wel een beetje trots, omdat ik ze best wel mooi vind! En ik vind het gewoon ook zo leuk om creatief bezig te zijn met mijn camera, daar kan ik heel erg van genieten!

Verder komen alle items van de Bershka, behalve de panty, die komt van HEMA en de All Stars komen van een verkooppunt dat All Stars verkoopt, maar die kan je bijna overal kopen!

Want vind jij van deze outfit?

4 opmerkingen

  1. De foto's zijn zo leuk geworden ik hou echt van jouw T-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze foto's zijn echt mooi! Zoals altijd natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe maak jij je outfitfoto's eigenlijk? Ik probeer ze te maken met mijn spiegelreflex, maar het lukt niet...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.