Challenge: 30 dagen geen snoep en snacks UPDATE 3

22 juni 2016


Hi allemaal!
Inmiddels hoef ik nog maar 8 dagen en dan is deze challenge alweer voorbij! Maar ik moet wel toe geven: het went, maar af en toe wil ik ook gewoon heel graag wat lekkers en moet ik mezelf dwingen niks slechts te snaaien.

Ik heb nu ruim 20 dagen gehad en ik ben trots op hoe goed ik het heb volgehouden. Ik ben goed op weg al zeg ik het zelf. Maar ik merk wel dat het einde nadert en dat ik de lekkere dingen wel een beetje mis, terwijl ik juist dacht dat dat juist in het begin erger zou zijn, maar dat is bij mij niet het geval.

Ik heb wel het gevoel, dat als ik straks die dingen weer eet, dat ik minder het gevoel zal hebben dat ik het moet eten ofzo, ik heb een soort van 'genoegen leren nemen' met alternatieven, en ik heb een hele hoop lekkere alternatieven gevonden! Maar dat je gewoon een koekje mee kan eten is ook wel eens fijn, maar minderen kan geen kwaad!

Ik vind het leuk om deze challenge te doen, maar ik zal ook eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg vind dat hij straks voorbij is! Maar ik vind het wel leuk om te ontdekken dat als ik iets echt wil, dat ik het best kan volhouden, dus ook nog de komende 8 dagen :)

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.