FOTD: Took some pictures in my room

27 juni 2016


Ik kwam thuis van een dagje school, en mijn make-up was van mijn gezicht gedropen door het benauwde weer. Al mijn toetsen waren gemaakt dus ik was huis -en leerwerk vrij dus ik had alle tijd, want ik was vroeg thuis. Tijd om mijn make-up eraf te halen en een compleet nieuwe look te maken! En tot mijn verassing zat mijn make-up heel mooi (al zeg ik het zelf) en besloot foto's te maken voor een FOTD! 














Ik heb een simpele look gemaakt, wat foundation, concealer, wenkbrauw poeder en een licht bruine oogschaduw kleur in de crease geblend en een beetje eyeliner. Verder nog een blush en wat highlighter en een nude kleur op mn lippen! Het geheel vond ik heel mooi, en ik had toch al een tijd geen FOTD meer gemaakt, en omdat ik het goed gelukt vond, dacht ik dat het wel leuk was om met jullie te delen!

Wat vind jij van de look?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.