EO-Jongerendag

04 juni 2016


Hi allemaal!
Ik ga vandaag iets heel leuks doen..... Ik ga namelijk met een paar vriendinnen naar de EO-Jongerendag!

Vandaag is het maar een kort artikel omdat ik de hele dag wegga naar de EO-Jongerendag, een christelijk evenement voor jongeren waar je van alles kan doen!

Ik kan jullie niet zo veel vertellen over deze dag want ik ben er zelf nog nooit heel geweest, maar ik weet wel dat er muziek is, standjes met allemaal toffe dingetjes, en nou ja, allemaal leuke dingen dus!

Ik ben heel benieuwd wat ik ervan ga vinden, ga ik dit leuk vinden? (Ik denk het trouwens wel haha) en wat is daar allemaal te doen? Nog zoveel vragen over hoe en wat!

Ben jij wel eens naar de EO-Jongerendag geweest? En wat vond je ervan? Laat het me zeker weten want ik ben heel benieuwd wat andere mensen van dit evenement vinden! Raadt je het me aan om te gaan of denk je van nee, laat maar? Ik ben benieuwd! En uiteraard zal ik nog een artikel schrijven over hoe ik het vond, wat ik er allemaal gedaan heb en alle andere dingen die ik daar heb meegemaakt!

X

Angela 


3 opmerkingen

  1. Ik ben er vorig jaar geweest en ik ga vandaag weer! Ik vond het vorig jaar echt super tof dus dat zal vandaag ook wel weer zo zijn! Hopelijk zien we elkaar nog! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk! Ben er nog nooit geweest, maar veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriendinnen zijn er ook heen geweest en dei vonden het heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.