Bemoedigende songs

10 juni 2016


Ik houd van liedjes met een mooie boodschap, een boodschap die je bemoedigt, een boodschap die ervoor zorgt dat je het liedje op repeat hebt staan, omdat je het niet wilt vergeten. Vandaag laat ik je mijn favoriete nummers zien met een super mooie boodschap!


Shoulders -For King & Country 
Ik vind dit liedje helemaal geweldig omdat de boodschap is, dat God bij je is, je draagt, voor je zorgt en je nooit alleen laat. Iets wat je (ook ik) in de drukte van het dagelijks leven snel kan vergeten, en dit liedje herinnert mij eraan hoeveel God om mij geeft, en dat Hij altijd voor mij wilt zorgen!

All this time -Britt Nicole
Dit liedje heeft een soort gelijke boodschap, maar deze is echt voor de girls onder ons! Ik vind dit een super tof nummer, eentje die al meerdere keren op repeat heeft gestaan!

Priceless -For King & Country
Mirror, mirror, mirror on the wall, tellin' those lies, pointing at your flaws, that isn't who you are

Daar begint het liedje mee en dat is ook gelijk mijn favoriete zinnetje. Die spiegel waar je in kijkt, en die zich alleen maar focust op je gebreken, dat is niet wie je bent. En dat is zo waar! Ik denk dat heel veel meisjes zich hierin herkennen en daarom vind ik dit zo mooi, het is zo mooi en bemoedigend!

Headphones -Britt Nicole 
 Love is coming through your headphones! Dit liedje laat merken hoe mooi je werkelijk bent, ook al denken anderen daar misschien anders over, God heeft jouw gemaakt, en God maakt geen fouten! Dit liedje geeft echt een boost aan je zelfvertrouwen!

Wat is jouw favoriete bemoedigende liedjes?  

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.