This or that TAG

18 mei 2016


Hi allemaal!
Ik zag de This or That TAG bij een andere blogger en ik wilde hem meteen invullen! Dus vandaag een artikeltje met allemaal dilemma's!

Make-up

Blush of bronzer? Blush! Ik gebruik nooit bronzer, maar blush vind ik onwijs mooi dus dat gebruik ik wel graag!

Lipgloss of lipstick? Sowieso lipstick! Ik houd van lipstick en ik heb een hekel aan het plakkerige gevoel van lipgloss dus deze dilemma was niet heel moeilijk voor me!

Eyeliner of mascara? Af en toe vind ik eyeliner super mooi, maar zonder mascara kan ik echt niet!

Foundation of concealer? Lastig! Ik denk dat ik voor foundation ga, dat laat alles er toch nog wat meer effen uitzien dan alleen concealer.

Neutraal of kleur?
Neutraal! Ik ben niet zo van de felgroene oogschaduw en blauwe mascara, doe mij maar rustig en natuurlijk!

Vaste oogschaduw of losse poeder oogschaduw? Ik heb nog nooit met losse oogschaduw gewerkt dus ik ga voor oogschaduw in vaste vorm.

Kwasten of sponsjes? Kwasten! Je hebt sponsjes voor je foundation concealer en poeder, maar met kwasten kan je ook blush, oogschaduw, highlighter en nog veel minder dingen aanbrengen! En het is ook sneller.

Nagels

OPI of China Glaze? Ik ken het merk China Glaze niet, en ik heb laatst mijn eerste OPI lakje gekocht en ik ben zo enthousiast! Dus ik ga zeker voor OPI.

Lang of kort? Liever ietsje langer, maar kort vind ik ook niet erg.

Acryl of natuurlijk? Natuurlijk! Love my own nails.

Felgekleurd of donker? Donker! Ik vind zulke kleuren mij gewoon wat beter staan.

Met of zonder nail art? Zonder! Ik ben niet zo goed met nagellak haha.

Lichaam

Parfum of bodyspray? Parfum! Dat kan gewoon altijd!

Lotion of bodybutter? De bodybutters van The Body Shop zijn zo fijn! Ik vind ze ontzettend fijn dus mijn keuze is dan ook bodybutter!

Douchegel of zeep? Douchegel vind ik veel fijner!

Lush of andere merken? Ik gebruik andere merken, alleen Lush lijkt me ook niet verkeerd.

Haar

Krullend of stijl? Doe maar krullend, mijn haar is meestal toch al krullend.

Knot of paardenstaart? Ik draag nooit een knot dus sowieso staart!

Schuifspeldjes of clipjes? Ik gebruik geen van beide eigenlijk.

Haarlak of gel? Haarlak! Ik vind gel altijd zo plakkerig.

Lang of kort? Lang!

Licht of donker? Licht! Ik ben van mezelf ook blond!

Lok of pony? Dan ga ik voor een lok!

Los of vast? Ehm, lastig! Dan ga ik toch voor los.

Wat vond jij van de TAG? En welke antwoorden zou jij geven?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.