OOTD: Witte hartjes

02 mei 2016


Hi allemaal!
Vandaag heb ik weer een OOTD voor jullie! In deze outfit draag ik mijn favoriete vest van Adidas met de witte hartjes, ik vind hem zo mooi! Kijk je mee naar de outfit?











Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn jas aan en zonder jas, ik vind het beide leuk, alleen zonder jas toch wat leuker. Deze dag was het nog best wel koud en de volgende dag zat ik in mijn t-shirt! Heel grappig dat het weer om de haverklap kan veranderen. Ik had het wel heel koud toen ik ging fotograferen haha! Alleen het eindresultaat vind ik heel mooi geworden :)

Wat vind jij van deze outfit?

2 opmerkingen

  1. Dat vest is echt geweldig! Hij komt van Adidas of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grapje ik had er overheen gelezen hij komt inderdaad van Adidas.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.