Lush wishlist

31 mei 2016


Hi allemaal!
Ik ben nu een aantal keer in de Lush geweest en ben daar heel hebberig van geworden haha. Alleen ik heb toendertijd niets gekocht omdat ik mijn geld wilde bewaren voor andere dingen. Maar ja, die producten blijven natuurlijk door je hoofd spoken! Dus vandaag laat ik jullie de producten zien die op mijn wishlist staan.

The Greeench
Ik heb altijd issues met deodorants, de een jeukt, de ander stinkt en de ander werkt gewoon niet voor mij. En omdat Lush verse producten en ingrediƫnten gebruikt, zou ik graag een deo van hen proberen!

Angels on bare skin
De reiniger van Lush die altijd is uitverkocht! Mijn huid is niet de beste en een natuurlijke reiniger is naar mijn mening toch het beste, geen chemische rommel, gewoon pure ingrediƫnten die goed zijn voor je huid.

Cupcake
Het wel bekende masker van Lush! Lush heeft allemaal verse gezichtsmaskers en dat vind ik super tof! Want wat kan er nou beter voor je zijn dan een vers masker?

The comforter shower cream
Ik heb hier zoveel goeds over gehoord! Ik ben hier gewoon reuze benieuwd naar hihi.

Layer cake
De zeepjes van Lush zien er ook geweldig uit! Een zeep met allemaal laagjes in kleuren van de regenboog!

Frozen bath bomb
Ja, die wil ik gewoon! Dat lijkt me zo'n mooie bath bomb, maar aan de andere kant zou ik een bath bomb met allerlei kleurtjes ook wel heel leuk.

The experimenter
Ja! De bath bomb met allerlei kleurtjes! Heerlijk!

Bron foto bovenaan artikel 

Wat staat er op jouw Lush wishlist? 

1 opmerking

  1. Ooohh ja, de Frozen Bath Bomb! Die lijkt mij ook heel leuk. Eigenlijk heb ik nog nooit iets van Lush geprobeerd, maar alleen die geur al als ik er langs loop... Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.