Gouden make-up tips

07 mei 2016


Hi allemaal!
Make-up is op sommige vlakken nog best wel ingewikkeld, maar er zijn een paar tips die je make-up in no-time een veel beter resultaat laat geven! Kijk je mee?

(Goede) kwasten
Ik heb ontdekt dat goede kwasten echt een must zijn, en daar hoef je echt geen mega kwasten stash voor te hebben! Om maar een voorbeeld te noemen, ik bracht mijn foundation altijd aan met mijn handen maar sinds ik het met een kwast doe is het resultaat zoveel mooier! En ook mijn highlighter, sinds ik de highlighting brush van Etos gebruik (we hebben het hier dus over budgetkwasten!) is mijn highlighter veel beter zichtbaar! Mijn aanraders voor kwasten zijn Essence (vooral voor oogschaduw! Etos en RealTechniques!

Goed passende kleuren
Waarom is mijn oogschaduw zo lelijk? Dat kan grotendeels komen doordat je kleuren gebruikt die jou niet staan, de look kan heel mooi zijn, mooi geblend,en goede technieken, maar soms kan het geheel gewoon niet zo mooi zijn, dit geld bijvoorbeeld ook heel erg voor lipkleuren!

Investeer
Make-up van Essence (bijvoorbeeld) kan super zijn, maar soms gebruik ik dan make-up van een high-end merk en dan merk ik wel dat het soms toch echt beter uitpakt, investeren in een paar mooie producten (hoeft helemaal niet veel te zijn, een paar mooie oogschaduws, een lipstick en een blush en je bent al goed op weg!) het kan echt veel verschil maken!

Heb jij nog goede tips? Laat het me weten in de reacties!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.