Blogger Love

06 mei 2016


Ik houd van Tags, leuke vragenlijstjes met persoonlijke antwoorden, je ziet Tags dan ook vaak voorkomen op mijn blog en vandaag is er ook weer een Tag, en het is de beurt aan de Blogger Love Tag!

Wat was de eerste site die je tegen kwam?
Dat was Jiami.nl! Destijds heette het nog Lifesplash maar nu is het Jiami.nl, nog steeds bezoek ik haar site super graag!

Favoriete beautyblogs?
Met stip op nummer 1: Veracamilla.nl! Prachtige foto's, duidelijke reviews, en ze reviewt zo veel, dat je bijna altijd wel bij haar blog terecht kan voor een product!

Beste blogvrienden?
Dan link ik even naar dit artikel, daar staan ze allemaal! 

Noem een blog die je overhaalt voor het kopen van dingen
Veracamilla! Zulke mooie foto's, dan ziet het product er toch wel verleidelijk uit!

Vijf blogs die iedereen zou moeten kunnen inspireren en zou moeten lezen
Jiami.nl, 2wmn.nl, livelifegorgeous.nl, allaboutleonie.nl en sarahrebecca.nl!

Favoriete manier om een blog te lezen
Op mijn telefoon!

Wat is je favoriete lay-out?
Ik vind die van Sarahrebecca heel mooi! Ook jiami haar lay-out is heel mooi om te zien!

Welke blogger zou een boek moeten schrijven?
Sowieso Veracamilla, wat zij allemaal wel niet met make-up kan! Wauw! En Jiami moet ook een boek utibrengen, maar ik heb laatst gehoord dat ze er mee bezig is, dus dat is super leuk!

Dit waren de vragen! natuurlijk mag je de vragen overnemen als je wilt! 



1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.