Bucket list

22 mei 2016


We hebben denk ik allemaal wel een bucket list, kleine of grote dingen die we in het leven willen doen of bereiken, ik ook! Vandaag vertel ik jou wat er op mijn bucket list staat!

Andere landen bezoeken 
Ik wil heeeel graag andere landen bezoeken! Peru, Indonesiƫ (daar ben ik al geweest maar ik wil terug) Portugal, Zweden, Amerika, India.... nog zoveel!

1 minuut gratis winkelen
Dat lijkt me gewoon super leuk, en heel tof om te doen!

Een nieuwe taal leren
Eigenlijk zou ik heel graag (later) Indonesisch leren! Ik wil daar later naar terug en het lijkt me heel gaaf om daar met de mensen in het Indonesisch te kunnen communiceren, aangezien ze daar nauwelijks tot geen Engels kunnen is het eigenlijk ook wel essentieel!

Naar Veed
Ik wil echt super graag een keer naar Veed! Lijkt me super om daar al die YouTubers te ontmoeten, ik heb daar zoveel goede verhalen over gehoord!
 
Alle continenten bezoeken
Het hoort eigenlijk een beetje bij andere landen bezoeken, maar hoe gaaf zou het zijn om ALLE continenten gezien te hebben?!

Zwemmen in de dode zee
Dat wil ik zo graag! Ook al mag je er voor je gezondheid niet lang in liggen, lijkt me heel bijzonder om daar op dat water te 'drijven'!

Een eigen boek uitbrengen
Ik weet niet wat voor soort boek dat zou gaan worden, maar ooit lijkt het me wel heel gaaf, nog niet voor nu, maar misschien in de verre toekomst!

 Een eigen make-up product
Toen ik zag dat Serena van Beautylab haar eigen Essence palet had ontworpen dacht ik van ja! Dat is ook iets wat ik super graag zou willen!

Wat staat er op jouw bucket list?  

3 opmerkingen

  1. Heel erg leuk om te lezen! (ik heb je trouwens een mailtje gestuurd met een vraag!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak je dromen waar! het leren van een vreemde taal kan al zo makkelijk gebeuren door het volgen van een taalcursus of een app

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.