Persoonlijke feitjes

17 april 2016


Hi allemaal!
Het leek me leuk om weer eens wat feitjes op een rij te zetten over mezelf, ik zag dat Lotte van Lottelovesbeauty een video had gemaakt over allemaal (awkward) feitjes over zichzelf, vandaag doe ik dat ook!

Ik ging toen ik klein was van gym af omdat de dingen die we daar deden, ik te eng vond

Ik ben twee keer achterelkaar tegen een deur aangelopen

Ik vind presenteren heel eng

Ik kan er niet tegen als iemand zijn/haar lipstick afsnijd

Het liefst zit ik hele dagen in mijn onesie

Ik houd nooit mijn nagellak bij, het ziet er op dit moment ook niet uit

Ik durf geen rode lipstick naar school te dragen, ik zou het eens moeten doen

Ik heb op ballet gezeten

Toen ik op ballet zat, keek ik altijd heel erg uit naar 1 ding, dat was het dropje dat we kregen aan het einde van de les

Ik doe nu geen sport

Ik heb een conditie van 0.0

Ik heb vroeger blokfluit gespeeld

Ik wil nooit naar bed, maar ook niet uit mijn bed

Ik baalde toen ik naar de Douglas ging (ik kocht wat bij MAC) omdat ik geen MAC tasje maar een stom Douglas tasje kreeg

Ik was blij toen ik in Amsterdam wel een MAC tasje kreeg (ik vind ze gewoon mooi)

Ik ken eigenlijk niet echt liedjes uit de top 40 enzo

Ik volg bijna alleen maar beauty YouTubers

Ik ben al bijna een jaar aan het bloggen

Ik fotografeer bijna dagelijks

Ik at vroeger altijd Japanse mix (toen ik echt nog heel klein was!)

Ik vind honden leuk, maar katten zijn nog 10.000 keer beter

Ik had vroeger heel licht blond, dun en heel steil haar

Ik beweerde altijd dat ik nooit lipstick ging dragen, alleen maar lipgloss, inmiddels is het andersom

Heb jij ook een leuk feitje over jezelf?




3 opmerkingen

  1. Deze foto is zo mooi! Dat van dat Douglas tasje vond ik echt geweldig,haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke feitjes! Die eerste komt mij bekend voor! Dat was ook de reden dat ik van turnen afging haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Je presenteert altijd supergoed je zou niet denken dat je het eng vind. We moeten echt een keer allebei die lipstick op doen! xx Lisa <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.