Essence Forbidden voluma mascara + topcoat

10 april 2016


Hi allemaal!
Mascara was het eerste make-up product dat ik begon te gebruiken, en sindsdien kan ik niet meer zonder! Ik zocht een nieuwe mascara en ik besloot om voor de forbidden volume mascara te gaan van Essence, kijk je mee?


De vormgeving vind ik leuk, en ook de naam vind ik grappig, forbidden volume, leuk!

De borsteltjes zijn eenvoudig maar fijn, je kan overal goed bij, ze zijn fijn in gebruik. Bij het borsteltje van de mascara ontdek ik echter wel een nadeel; er blijven wel een paar dotten mascara aan het borsteltje hangen, dat heb je niet bij de topcoat.




Hierboven zie je het borsteltje van de topcoat, ook die is fijn en daar blijven minder dotten aan hangen.
 Op deze foto zie je het effect van de mascara (zonder topcoat) en het effect vind ik mooi, je moet wel oppassen voor klontjes.
 Hier heb ik geen mascara op.

 Hier is de foto met de mascara en topcoat.


Conclusie
De mascara vind ik fijn, het geeft mijn wimpers volume en maakt ze intens zwart, het is alleen even oppassen met klontjes. De topcoat vind ik niet veel toevoegen, het maakt het alleen maar klonterig en dik. De topcoat vind ik op een andere mascara wel fijner werken, maar een nodige toevoeging? Nee. Maar het is een fijne mascara, zeker voor wat je er voor betaald!

Essence forbidden volume mascara 2,99
Essence forbidden volume topcoat  2,89
Te koop bij o.a. Kruidvat




1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.