Waarde hechten aan iemand die je niet ziet

19 maart 2016


Dat is best wel gek, hoe kan je nou waarde hechten aan iemand die je niet ziet? Dat is crazy, maar het kan! Ik vertel je er veel meer over, lees snel mee!

Je hecht snel waarde aan spullen, dingen, dieren, mensen en nog veel meer. Het is tastbaar, lief en vertrouwt en je wilt het niet kwijt.

Ik hecht veel waarde aan God, ik zou het heel erg vinden als iemand me kwam vertellen dat ik niet meer met God mag praten, of dat dat niet meer kan, (dit kan natuurlijk niet, God is er altijd en zal er altijd zijn) Maar het zou voelen alsof ik een belangrijk deel van mijn leven kwijtraak.

Gelukkig weet ik dat ik God nooit weggaat, ook al is hij natuurlijk niet in levende lijve hier naast mij, soms voelt het wel zo, God is iemand waar je altijd op kunt vertrouwen, Hij gaat nooit bij je weg!

Wij mensen overlijden, onze lieve huisdieren helaas ook en spullen lopen kans om kapot te gaan, daarom is waarde aan iets/iemand hechten best wel vervelend, je weet dat op een dag, je waarschijnlijk verdriet zal hebben omdat datgene er niet meer is. En het kan voelen alsof God er ook niet meer is, om het wat duidelijker te maken, stel je bent je favoriete 'ding' kwijt, iets waar jij veel van houd, je bent het kwijt, het voelt kwijt, het voelt alsof het weg is. Maar dat is het niet! Grote kans dat je het weer vind, en dan ben je helemaal happy, je hebt het weer terug! Zo is God ook, het kan voelen alsof Hij kwijt is, of weg is, maar je kan Hem altijd weer vinden, echt weg is Hij gelukkig nooit!




1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.