OOTD: Spring vibes

18 maart 2016


Hi allemaal!
Het was vandaag (zondag) zo mooi weer! Ik kon het niet laten om wat outfit foto's te schieten. Ik trok voor het eerst weer eens mijn All stars aan, had mijn haar mooi stijl gemaakt en mijn favoriete lipstick opgedaan en werd blij van het mooie weer, kortom, tijd voor outfit foto's!

Ik had ineens heel veel zin in de lente dus ik had me licht opgemaakt, roze lipstick op (oke, vrij donkere outfit) leuke outfit en toen ik foto's ging schieten kwamen allebei mijn poesjes ook nog langs, perfect!











Ik heb de outfit vrij simpel gehouden, een skater skirt, zwart witte trui en mijn All stars, simpel maar ik houd ervan! Ik had wel een lichte, vrolijke roze lipstick op dus dat gaf de outfit wat meer kleur!

Wat vind jij van deze outfit?

4 opmerkingen

  1. OMG JE BENT ZOOOO KNAPPP <3 Niet te doen man! En dit is echt een outfit die ik ook zou dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZOOOOOOOOOO MOOI!! JE OUTFIT IS ZOOOOO LEUK!! EN (IK WIST HET AL MAAR OKE) JE BENT ZOOOOOOOOOOOOOOO ONGELOFELIJK KNAP!! <3<3<3<3<3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.