Mijn stiekeme wishlist

26 februari 2016


Ik heb al meerdere keren een wishlist gedeeld, met make-up of andere dingen die ik dolgraag zou willen hebben, maar ik heb ook een 'stiekeme wishlist' met dingen die ik graag zou willen hebben maar niet ga kopen, gewoon dingen om bij weg te zwijmelen!


Dior glowing gardens illuminating powder 001 glowing pink 

Een beetje tegenstrijdig met het artikel van een paar dagen terug, maar zo'n luxe highlighter zou ik toch wel willen, dit is gewoon een bijzonder product wat ik dolgraag zou willen hebben. (voor de jukbeenderen dan he)

Météorites Voyage Exceptional compacted pearls of powder 
        
Een poeder die ontzettend duur is (lees: meer dan 140 euro) maar zo mooi is en dat ik nooit ga kopen, maar gewoon lekker naar kijk terwijl ik mijn make-up bijwerk met mijn Essence poeder, die overigens ook prima is.

Nars Impassioned blush

Wat een mooie koele blush! Een roze blush die ook wat lila in zich heeft, WAUW! Ik vind hem zo mooi en zwijmel er bij weg!

Wat staat er op jouw stiekeme wishlist? 

*Klik op de titels om naar het product te gaan

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.