Tips voor een mooi Instagram feed + handige bewerkings apps

07 januari 2016


Wat heel mooi is maar ook heel lastig is, is een mooi Instagram feed. Ik ben pas begonnen met het creĆ«ren van een  'mooi' Instagram feed en dat is lastiger dan je denkt, ik heb een aantal tips waarmee dat net wat makkelijker gaat!

VSCO Cam
Met de app VSCO Cam kan je je foto's in een galerij zien en die galerij ziet eruit als een Instagram feed, dus als je een foto wil plaatsen op Instagram, kan je hem eerst uploaden op VSCO Cam en kan je zien of de foto erbij past, zo kan je je Instagram feed dus na bootsen!

Kies een thema
Het is handig om een soort thema te bedenken, wil je lichte of donkere foto's, selfies of andere dingen, zo kan je alles mooi bij elkaar passen en is het maken van een mooi feed veel gemakkelijker!

Bewerken
Je foto's op dezelfde manier bewerken kan ook handig zijn, zo hebben al je foto's dezelfde sfeer en hebben ze hetzelfde uiterlijk, zo past alles mooi bij elkaar!

Handige apps voor het bewerken van je foto's

Meitu pic 
Via Meitu pic kan je leuke sterretjes en hartjes en andere figuurtjes toevoegen, zulke dingetjes kunnen je foto's net even dat extraatje geven!

VSCO Cam
Ik heb het net ook al even over VSCO Cam gehad en de app is ook fijn voor het bewerken van je foto's. Het fijne van deze app is, is dat het heel veel mooie filters bevat, en mooie filters zijn soms nog wel eens lastig om te vinden!

Pics Art
Een app met hele mooie lens flares, en heeeeel veel andere opties, deze app heeft heel veel diversiteit en je kan er dan ook heel veel mee.

Square insta pic
Een tijdje geleden (nu inmiddels niet meer) deed ik altijd een wit randje om mijn foto's heen zodat je in je feed dikkere randen krijgt. Wil je dat graag wel doen? Dan raad ik Square insta pic aan want die is daar heel handig voor!

Welke apps gebruik jij voor het bewerken van je foto's?



2 opmerkingen

  1. Leuk artikel! Hier heb ik zeker wat aan, ik zit veel meer op mijn personal instagram in plaats van die van mijn blog ... het resultaat daarvan is dat ik dus niet veel volgers et cetera heb op mijn insta, wel jammer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig artikel! Ik gebruik altijd VSCO, maar ik heb soms ook nog wel eens moeite met het maken van mooie foto's...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.