De typische 'goede voornemens'

08 januari 2016


De jaarlijkse traditie die volgens mij door de hele wereld woord nageleeft: de goede voornemens. Zo heb je mensen die met hele creatieve voornemens komen maar je hebt natuurlijk ook de typische voornemens die ieder jaar weer terug keren, vandaag heb ik er een aantal voor jullie opgesomd!

Afvallen
Als er een voornemen op nummer 1 moet staan dan is dat afvallen, iedereen wil afvallen want de kerst-kilo's moeten er weer af. Wat ik ook wel snap. December draagt nou eenmaal wat extra kilo's met zich mee.

Gezonder eten
Is je voornemen niet afvallen, dan is het gezonder eten. Heel begrijpelijk want iedereen snoept eigenlijk te veel in December.

Meer sporten
Dit is een voornemen wat ik eigenlijk zou moeten aanhouden, aangezien ik alleen maar fiets naar school en gym heb op school, verder doe ik niet aan sport.

Sparen
Sparen is lastig, en alles wat lastig is, is een voornemen! Sparen is goed om te doen, verstandig maar we weten allemaal dat geld akelig kan branden in je zak, je moet het op een gegeven moment uitgeven, althans, dat denk je, kortom, een veel voorkomend voornemen!

Minder tv/mobiel/ipad
Iedereen zit vaak op zijn mobiel en het is ook niet meer weg te denken uit onze dagelijkse routine, als we eerlijk moeten zijn, ja, volgens mij zit de halve wereld te vaak op zijn mobiel, ook ik zou best wat minder kunnen.

Heb jij goede voornemens dit jaar? 
 








Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.