Blog geheimpjes

14 januari 2016


Er zijn heel wat geheimpjes in de blog wereld, geheimen zijn altijd interessant dus vandaag deel ik ze met jullie!

Instagram
Heel veel bloggers kondigen aan (vooral op Instagram) dat er een nieuw artikel online staat (ik doe dat ook) waarom? Het word dan simpel weg vaker gelezen omdat je mensen nieuwsgierig maakt!

Spieken
Geloof me, heel veel bloggers doen het, inspiratie opdoen bij andere bloggers, en dat is helemaal niet erg, alleen maar positief. Het is helemaal prima om ideeën op te doen zolang je je er je eigen draai aan geeft en niks kopieert is spieken in dit geval niet erg :)   

Smoesjes
Als er geen artikel online komt, is de oorzaak 9 van de 10 keer tijd tekort. Maar wat je misschien niet ziet/hoort is dat elke blogger ook wel eens inspiratie loos is, geen zin heeft of gewoon iets anders wilt, tijd is een oorzaak, maar lang niet altijd!

In de nacht op de beste ideeën komen
Soms lig ik in mijn bed en heb ik ineens een heel tof idee voor een artikel en dan moet ik het opschrijven anders vergeet ik het. Ideeën voor een artikel zijn soms makkelijker te bedenken als je in het donker ligt te staren dan overdag.

Dit was het dan voor deze keer! 



2 opmerkingen

  1. Haha die laatste herken ik! Ik ben zelf geen blogger, maar 's avonds kom ik wel altijd op de beste ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig, wat je schrijft klopt het grootste gedeelte wel! Leuk artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.