Kerst bucket list, lijstjes #3

25 december 2015


Iedereen kent de bucket list inmiddels wel, een lijstje met dingen die allemaal nog wil doen in je leven, ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen als het Kerst is, veel plezier met lezen!


Rode lipstick dragen
Kerst is de tijd van het jaar waarbij niemand ervan opkijkt als je rode lipstick draagt. Op een gewone schooldag durf ik dat niet omdat rood een opvallende kleur is, maar bij Kerst doe ik het lekker wel!
 
Een uur over mijn make-up doen
Op schooldagen doe ik mijn make-up hatseflats in 10 minuten, in de ochtend heb ik gewoon niet meer tijd dan dat maar bij de feestdagen doe ik altijd extra feestlijke make-up en wil ik er uitgebreid van genieten en er dan ook extra lang over doen.

Na een uur over mijn make-up gedaan te hebben aanschuiven aan een prachtig gedekte tafel.
Elk jaar word de tafel extra mooi gedekt, kan je extra lekkere dingen eten en is het leuker dan ooit aan tafel, een goede reden om er extra van te genieten en je te voelen als een prinsesje.

Gourmetten
Gourmetten is iets wat we ieder jaar bij Kerst doen, (oke, volgens mij doet bijna heel Nederland gourmetten bij Kerst) maar het is dan ook iets wat absoluut niet mag ontbreken en voor mij echt een must is, en het is dan ook altijd heel erg gezellig!

Rode starbucks beker
Naar Starbucks gaan bij Kerst is ook super leuk, en dan bedoel ik niet persé op Kerst, ook rondom Kerst heeft Starbucks altijd de leuke rode bekers en dat maakt het altijd specialer, en ik kan zeggen, dit item op mijn Kerst bucket list kan ik alvast afstrepen, check!

Wat staat er op jouw Kerst bucket list?
 

2 opmerkingen

  1. Wat een leuk lijstje Angela! Ik hoop dat je 'wensen' voor deze kerst uit gaan komen :) Zelf ben ik net wakker, en ik denk dat ik zo ook maar eens ga kijken naar wat voor look ik vandaag ga dragen. Ik hoop dat je een hele fijne Kerst hebt, waarin we met z'n allen de geboorte van Jezus mogen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke blogpost! Ik heb vandaag ook even lekker de tijd genomen voor mijn make-up en haar! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.