Essence lash en brow gel

29 december 2015

Ik heb veel producten in mijn make-up stash zitten maar het kriebelde al een tijdje om een product te kopen wat ik nog nooit had uitgeprobeerd: ik vond het tijd om mijn wild staande wenkbrauwen in bedwang te houden met de lash en brow gel van essence!
Ik heb gekozen voor een doorzichtige gel, dat vond ik toch net wat veiliger dan een gekleurde gel want stel nou dat hij toch te donker is? Nee, ik ging voor de doorzichtige. Het product is moeilijk op de foto te zetten doordat het nogal een doorzichtig product is. Je kan zien dat het een mascara borsteltje is en dat is super handig. Een nadeel is wel, dat het borsteltje vrij snel bruiner gaat zien door de wenkbrauw poeder die ik eerst aanbreng maar verder heeft dat geen invloed op de werking van het product, de kleur is tenslotte goed want je gebruikt jouw kleur wenkbrauw poeder.
Voor de wenkbrauwen ben ik heel enthousiast over dit product, mijn wenkbrauwen blijven de hele dag mooi in model en dat is super fijn. Je moet wel even opletten want het product is in het begin vrij nat, zodra het er een paar minuten opzit droogt het op. Het product maakt mijn wenkbrauwen gelukkig niet krokant (een beetje hard) maar ze blijven lekker zacht.

Dit product is ook een wimper gel en ik was heel enthousiast want een uur nadat ik mijn wimpers heb gekruld zakt de krul er gelijk al uit. Maar helaas is het voor de wimpers een beetje minder, daarin merk ik maar weinig verschil.

Ik raad dit product zeker aan, het is ook nog eens super budget en je hebt er lang plezier van.

Essence lash en brow gel is te koop bij o.a. Kruidvat
Essence lash en brow gel 1,99




Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.