Dingen die mij gelukkig maken, Lijstjes #2

19 december 2015


Er zijn heel veel kleine dingen in het leven die mij heel gelukkig maken, kleine details, die ik normaal misschien over het hoofd zie, maar vandaag besteed ik er extra aandacht aan, genieten van de kleine dingen in het leven is namelijk heel leuk.

Bloemetjes||een nieuwe video van Jiami||een gezellige pauze||chocolade kerstballen||mooi gelukte nagellak||gezellige kerstsfeer||fotograferen||lekker relaxen in mijn onesie||lang sparen en het kunnen kopen||een goed boek||je to-do lijst afhebben en weggooien||kaarsen||opgeruimde kamer||neerploffen op de bank na een lange dag school||Rituals douche schuim||een goed gevoel hebben over een toets||een complimentje geven en zien dat diegene er blij van word||lief slapend poesje||muziek luisteren||zo hard lachen dat de tranen over je wangen lopen||binnenkomen in een warm huis||klit vrij haar||eyeliner die in een keer goed gaat||tegen de warme kachel aan zitten||oreo gehuld in een laagje witte chocolade||een goede mop lezen||een leuk spel doen bij gym||snapchatten met vriendinnen||lekker warm weer||de eerste keer (in het voorjaar) zonder jas naar buiten kunnen||uitslapen||een geweldige winkel ontdekken||het gevoel als iets gelukt is||bloglovin die elke dag weer de nieuwste artikelen voor me op een rijtje zet||prachtige Instagram feeds ontdekken||nieuwe codes en andere HTML trucjes ontdekken||vinden wat je zoekt||vakanties||zon op een winterse dag||

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.