Catrice liquid camouflage concealer

13 december 2015

Concealer is echt een wonder product, althans, als je een goede concealer hebt en dat kan nog wel eens moeilijk zijn. Vandaag testte ik of de Catrice concealer net zo goed is als ik hoopte, kijk je mee?






De concealer is verkrijgbaar in twee kleuren waarvan ik de lichtste heb: 010 Porcellain. Ik ben blij om te zeggen dat ze ook echt licht genoeg is! Ook dekt de concealer heel goed en blend mooi in met de huid. Last van creasen heb ik niet dus dat is heel fijn. De concealer is ook heel mat, maar dan bedoel ik ook écht mat, bijna te mat zeg maar dus dat is wel een klein nadeel, maar met een mooie blush en highlighter compenseert dat het weer een beetje. Ik ben super blij dat ik een goede budget concealer heb gevonden, echt een aanrader!

Catrice liquid camouflage concealer 3,59
Te koop bij o.a. kruidvat


1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.