Ziek? 5 dingen die je kunt doen als je ziek bent

01 oktober 2015

Op het moment dat ik dit typ ben ik niet helemaal fit, ik zit onder een wam dekentje met de kruik bij de hand. Daardoor kwam ik dan ook op het idee voor dit artikel. Vandaag 5 dingen die je kunt doen als je ziek bent!


YOUTUBE!! 
Youtube!  Dit kun je altijd doen en je verveelt je nooit. Het is altijd goed en als je het zat bent ga je lekker slapen.

Lezen.
Ja, lezen! Alleen als ik ziek ben kan ik me vaak niet goed concentreren of ik heb hoofdpijn waardoor lezen gewoon niet gaat. Naast het lezen van een boek kun je natuurlijk ook een tijdschrift of blog lezen, je leest maar het is anders dan een boek.

Slapen.
Misschien is dit niet echt iets om te doen maar als je niks weet en nergenst zin in hebt, ga lekker in je bedje liggen en ga slapen, het is fijn, je dood de tijd en je knapt er ook van op, beter kan niet toch?

Ga douchen.
Wat bij mij heel vaak goed helpt is douchen. Even de warme straal over je lichaam heen laten lopen, warm je lekker van op en je bent een tijdje bezig!

Verwen jezelf.
Doe een maskertje op, ga in bad (wat niet altijd een goed idee is, denk bijv. aan hoofdpijn, volgens mij is een bad daar niet fantastisch voor) of ga in de douche en smeer je lekker in met je favo bodybutter. Trek je fijnste pyjama aan en breng een masker aan. Kijk even tv/YT, was het maskertje eraf en ga heerlijk schoon en fris je bed in! 

Wat doe jij als je ziek bent?

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.