Blogposts die mij de afgelopen tijd geïnspireerd hebben

03 oktober 2015

Misschien weet je wel dat ik inspiratie heel leuk vind, ik wil graag mensen inspireren maar nieuwe dingen ontdekken en zien vind ik ook heel leuk. De afgelopen tijd zijn er van verschillende bloggers inspirerende artikelen online gekomen die ik graag met jullie wil delen!


Ik ben nog niet heel bekend met deze blogster, maar we heart polish heeft wel een heel inspirerend artikel geschreven, namelijk over uitstelgedrag. Aangezien ik daar wel eens last van heb (ik geef toe, best regelmatig) was dit artikel heel handig! Ze geeft handige tips waardoor ik een motivatieboost krijg om toch het wiskunde boek erbij te pakken en niet bv. YouTube, net zoals ze zegt: het is ook belangrijk om je bewust te zijn van je uitstel gedrag, school is belangrijk!

Ook Jiami is heel inspirerend, een tijdje geleden was ik begonnen met hardlopen maar heb het nooit afgemaakt. Zonde, maar vaak heb ik er gewoon geen zin in, als ik eenmaal bezig ben vind ik het leuk, maar me er toe zetten is een dingetje. Maar aangezien ik dat geen excuus vind en verder niet sport wil ik het toch weer oppakken. Deze blogpost heeft me dan ook weer gemotiveerd om toch weer te beginnen met hardlopen. Hoop dat het me dit keer wel gaat lukken, mijn doel? Ik wil net als Jiami kunnen zeggen; never not running.

Mijn lieve vriendin heeft me door deze blogpost aan het denken gezet. Ze zei in haar blogpost: ik heb vaak het gevoel dat ik tegen God praat, maar niet met God. Dat heeft me enorm geïnspireerd, ik vind het heel bijzonder hoe ze het nu aanpakt en ik heb besloten dat er bij mij ook wat aan moet gebeuren. Ja, ik schrijf geloofsartikelen, maar dat wilt niet zeggen dat mijn geloof ook altijd zo goed en geweldig gaat als het lijkt, ik heb net als ieder ander struggles, en door Anna ben ik enorm geïnspireerd om ze aan te pakken!

Q: Heb jij ook soms het gevoel dat je tegen God praat maar het niet helemaal voelt zoals het hoort? En heb jij ook wel eens last van uitstelgedrag? Ben jij een betere hardloper dan ik? Ik hoor het allemaal graag van je!

1 opmerking

  1. Waauuuww! Zo gaaf om te zien dat je geïnspireerd bent door m'n post en superlief dat je dit zegt:)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.