Daam's koffie en theehuys de Korenmolen, high-tea

13 oktober 2015

Ik ben jarig geweest en om dat te vieren gingen we samen met mijn opa en oma (en mn gezien) een high-tea doen, na een hele zoektocht waren we uitgekomen bij het Daam's koffie en thee huys de Korenmolen, een klein maar schattig en knus cafeetje dat gevestigd is in een molen!


 Hier wat sfeer impressie foto's:









Wat een toffe middag heb ik gehad! We hadden zoete en hartige hapjes, het ging van brownies tot zalmhapjes en van scones tot slagroomsoesjes en alles was heerlijk! Je hebt heel veel keuze in thee, aparte smaken, ik had bijvoorbeeld een sinaasappel-chocolade smaak, heel origineel! Ook zat de thee niet in zakjes maar was het losse thee, heel leuk!

Het was echt super gezellig, de inrichting was super leuk, het eten was lekker en het personeel was heel aardig. Het is allemaal goed verzorgt en er word een uitgebreid menu verzorgt met lekkere hapjes. Het servies is ook zo schattig! Alles is in het thema thee en dat vind ik gewoon super leuk, kijk bijvoorbeeld maar naar het uiteinde van het lepeltje, daar zit een theepotje op, leuk detail!

Ja! Zeker een aanrader, het is lekker, leuke sfeer en aardig personeel, zeker eens langs gaan!

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.