Trenchcoat

05 september 2015


Ik vrees dat het herfstige weer al weer snel zal komen, aan de ene kant kijk ik er ook naar uit hoor, de herfst is heel mooi, maar het feit dat de winter daar weer achter aan komt maakt me iets minder enthousiast maar ja, laten we eerst genieten van de laatste zomerse zonnestralen en de straks vrolijk gekleurde vallende blaadjes.

Ik vind de trenchcoat persoonlijk heel erg mooi, klassiek en past vrijwel overal bij, je hebt ze in verschillende maten en soorten en ze doen het vrijwel altijd wel goed, ik heb er een aantal voor jullie op een rijtje gezet.
En natuurlijk zijn er ook trenchcoat modellen speciaal voor mannen! Ook daar heb ik er een paar van opgezocht!

Wat vind jij van de trenchcoat?

X
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.