Mijn liefde voor poezen

19 september 2015

Is dit geen schattig schilderijtje?
Misschien ken je Teske wel? Teske en haar liefde voor geiten, je zou ze bijna onafscheidelijk noemen. Ik ben ook onafscheidelijk, maar dan niet van geiten, maar van mijn twee lieve poesjes.

Ja, ik heb grote liefde voor mijn poezen, maar van dit schilderij (oke, officieel is dit geen schilderij) kan ik ook geen genoeg krijgen. Sinds ik eigen poezen heb vind ik bijna elke poes wel lief en schattig en wil ik hem aaien.
Hoogstwaarschijnlijk ken je mijn poezen wel (joh, mijn instagram en blog staan er vol mee, ze zijn niet meer weg te denken) ik heb er twee: woezel en pip. Ik kreeg ze vorig jaar voor mijn 13e verjaardag. Het beste cadeau wat ik ooit gekregen heb. Elke dag geniet ik volop van ze, ik vind het heerlijk om te zien hoe ze overal opspringen, om ze te zien smikkelen van hun speciale whiskas maaltijd en ze te aaien!
Zie je die tong :')
Wat een schatje hé, ik weet niet wat hij hier met zijn tong aan het doen is maar het ziet er wel grappig uit haha. Woezel is meer een binnenpoesje, hij komt vaak even buurten en regelmatig keert hij terug naar huis om even uit te rusten. Volgens mij is dat ook gewoon luiheid maar ik vind het niet erg, alleen maar heel erg leuk! Ook komt Woezel iets vaker bij je liggen dan Pip, maar aan de andere kant heeft hij er ook weer sneller genoeg van.
En dit is mijn andere schatje! Dit is Pip, hij is graag buiten en wilt alleen geknuffeld worden als hij het wilt. Dat is ook weer heel schattig, want als hij echt aandacht wilt hebben kan hij na 20 minuten nog steeds met je aan het knuffelen zijn, en dan spint ie keihard! Pip heeft (woezel ook) een zwak voor manden! Pip komt niet snel naar binnen, om 12 s'nachts uur zou hij nog kunnen staan mauwen bij de deur. Toen mijn moeder de was aan het doen was en het uit de mand haalde (een laag mandje) kwam Pip helemaal naar binnen en ging in het mandje liggen! Sindsdien is het mandje van Pip haha.
Ik ben dol op ze! Ik heb ze nu ongeveer een jaar en kan nog steeds geen genoeg van ze krijgen, daar zijn ze gewoon te schattig en te lief voor! Beide hebben ze ook zo hun eigen plekjes, Woezel die heeft de poef ingenomen en Pip ligt graag in de mand. Pip komt vaak s'avonds bij je liggen en Woezel komt regelmatig terug naar huis om dan met je te knuffelen. Zo leuk dat het een beetje twee verschillende karakters zijn, dat maakt het nog leuker!
Hier zijn ze aan het eten! Ook hebben ze allebei een zwak voor eten. Pip komt niet altijd bij je liggen en slaat dus gemakkelijk 4 dagen over, maar als je eten in je handen hebt dan is het een ander verhaal! Dan ben je ineens de allerbeste vriendjes van de wereld en als het op is dan gaan ze weer weg. Zo hebben ze allebei hele grappige karaktertrekken.

Heb jij poezen?




2 opmerkingen

  1. Super lief! Ik ben gek op katten en honden :) En alle andere dieren haha!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hahah. Ik heb een hond, een kat, een kitten, en 3 kippen :) En ik snap je helemaal! Want ik ben helemaal verliefd op ze ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.