Landen die ik graag nog een keer wil bezoeken

08 september 2015


Een kijkje nemen op de wereldbol of neuzen op het internet naar leuke plekjes op de wereld, daar doe je mij wel een plezier mee. Hierboven zie je een rijstveld in Indonesië, waar ik ook dolgraag weer terug naar toe wil. Ik heb dan ook nog een hoop andere landen op mijn wensenlijstje staan, kijk je mee?

Peru.
Het landschap, de cultuur, ja, dat land wil ik echt nog een keer bezoeken, struinen over de marktjes, oude winkeltjes bezoeken en van het mooie landschap genieten, Peru lijkt mij zo mooi!

Zweden.
Zweden staat ook echt nog op mijn verlanglijstje, ik kan niet heel goed uitleggen waarom ik naar sommige landen toe wil, het is gewoon een gevoel haha. Een beetje de Scandinavische kant op lijkt me wel leuk.

Italië.
Als we het over Italië gaan hebben wil ik naar Venetië, met zo'n bootje door de smalle straatjes met water lijkt me fantastisch, de sfeer, het land, de kleine straatjes en gezellige huisjes, ja, daar wil ik heel graag heen!

Japan.
In Japan is het leven zo anders dan hier! De kleding, de gewoontes, het land zelf. Lijkt me heel tof en bijzonder om dat land nog eens te bezoeken!

Egypte.
Oké, ik geef toe dat ik naar Egypte toe wil voor de piramides, die wil ik gewoon zo graag een keertje zien!

Amerika, Ohio, New York, Texas, Hollywood, California, Louisiana, Los Angeles.
Ja, als ik naar Amerika ga wil ik toch wel een beetje deze steden bezoeken, een soort rondreis door Amerika, ook wil ik ook nog wat kleinere steden bezoeken maar deze staan zeker op mijn lijstje!

Welke landen wil jij nog graag bezoeken?

X
Angela

 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.