Dove purely pampering nourishing lotion almond and hibiscus

24 september 2015


Een bodylotion van Dove had ik nog nooit geprobeerd, waarom eigenlijk niet denk ik nu, bodylotions zijn zo fijn! Ik vind het heerlijk om mezelf in te smeren met een lekker geurende lotion die lang blijft hangen. Even een verwen momentje. Als ik deze lotion opsmeer krijg ik weer het gevoel van dat verwen momentje. Misschien raad je al dat ik heel erg enthousiast ben!


Een mooie strakke verpakking Dove! Mooi wit met een mooie zachtroze opdruk, heel leuk. De geur is heel aangenaam (tenzij je niet van noten houd) ruikt lekker naar amandel maar ook weer wat frisser door de bloem hibiscus. De hibiscus maakt de geur net iets minder zwaar, wat de combinatie van de twee heel lekker maakt.
En de dop, gewoon net als normaal haha. De substantie is prima, niet te dik, want dan zou het een butter worden maar hij is ook niet waterig, gewoon fijn!
Super verzorgend is hij niet, alleen hij maakt mijn huid wel ietsjes zachter, hij trekt redelijk snel in en de geur blijft ook wel een tijdje hangen. Wel subtiel, maar dat vind ik wel fijn!

Dove nourishing lotion is o.a. te koop bij Kruidvat voor 7,29



Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.