Summer feelings

04 augustus 2015


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de zomer, woah, wat heb ik daar voor mijn gevoel lang op gewacht! De koude wintermaanden was ik meer dan zat en toen de lente aanbrak was ik dan ook dolgelukkig, maar mij kan je nog blijer maken met het nieuws dat het officieel zomer is. Het is nu dan al wel een tijdje zomer maar het was niet elke dag zomerweer wat wel een beetje jammer was, maar ik mag niet klagen want we hebben ook meer dan genoeg lekker warme dagen gehad.

Er zijn gewoon echt een aantal dingen waar ik een ultiem zomer gevoel van krijg, ik kan er wel een aantal van opnoemen: -Lipton ice tea met ijsklontjes, een partje citroen erin en een stampertje erbij -voor het eerst je zomerjurk weer aan -een boek lezen in de zon -even naar buiten gaan en vrolijk spelende kinderen zien die aan het dollen zijn met een waterslang, ja ultieme geniet momentjes.

Als je mij vraagt wat mijn favoriete seizoen is kan je het antwoord zomer al snel verwachten, zomer is voor mij genieten in de vakantie met een groot stuk watermeloen en een boekje erbij, ja, dan ben ik gelukkig!

Ik ga straks ook nog wat andere dingen doen waarvan ik dat echte zomer gevoel krijg, ik ga mn nagels lakken in een zomerkleurtje, mijn haar een leuk bohemian stijltje geven en in een leuke DIY heb ik ook wel zin in! Leuke dingen doen in de vakantie, i love it <3

Ik weet niet zo goed waar ik naartoe wil met dit artikel, ik had gewoon zin om over de zomer te praten, haha, daar krijg ik nou ook een echte summer feeling van :)

Love,
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.