Essence & Catrice make-up

22 augustus 2015

Hi lieve allemaal!
Ik houd ervan om tussen de schappen van Essence en Catrice te neuzen, producten te swatchen en nieuwe producten te ontdekken. Toen ik er weer kwam had ik wat basis producten nodig, een foundation en concealer waren hard nodig en mijn vorige eyeliner was uitgedroogd, tijd voor wat nieuwe producten en een review!

Essence en Catrice zijn mijn favoriete budget merken, lekker betaalbaar en 9 van de 10 producten zijn prima in gebruik, ook deze keer zag ik weer fijne producten in het schap liggen, de concealer van Catrice is zelfs al mijn 2e variant!
Misschien raad je al dat dit product een favoriet van mij is aangezien dit al mijn 2e variant is. Het is de allround coverstick, een vaste concealer stick in de kleur 010 Nude.
ik ben erg te spreken over deze concealer, dekt heel mooi en is licht genoeg voor mijn huid. Het heeft een fijne romige structuur dekt goed en is makkelijk te blenden!
Catrice allround coverstick 2,99
Hier zie je de swatch! Je kan zien dat hij lekker goed dekt! Hij blijft lang zitten maar in de loop van de dag mag je hem wel bijwerken. Ja, een absolute aanrader!
Essence soft touch mousse foundation €3,89
Dan nu de foundation! Ik heb gekozen voor de mousse foundation omdat ik die over het al gemeen heel fijn vind, de zachte structuur, ja ik houd ervan! Ik heb de kleur 04 Matt Ivory.
Hij lijkt vrij donker maar eenmaal aangebracht op het gezicht valt dat gelukkig reuze mee, het is een enorm zachte structuur en glijd zomaar over de huid!
De swatch! Een mooie dekkende foundation, als je acne hebt is deze dekking waarschijnlijk niet genoeg, maar voor mijn huid is dit prima. De foundation zegt matte te zijn en dat is ook echt zo! Af poederen is wel slim, gewoon om alles even te setten, maar hij is wel volledig matte!
Mijn huid zonder een product

Mijn huid met de foundation
Ja echt een goede dekking!!
Dan is het nu de beurt aan de liquid ink eyeliner! Ik was op zoek naar een goede eyeliner en had goede dingen gehoord van deze eyeliner, je hebt ook een matte variant, misschien word die ook ooit nog toegevoegd aan mijn stash, want ja, deze eyeliner is een aanrader!
Hier zie de applicator. Het is een dun kwastje, het had misschien nog wel iets dunner gemogen zodat het iets gemakkelijker werd om een dunner lijntje te zetten. Hij is inkt zwart, heel mooi intens, hij blijft ook heel de dag zitten zonder dat ie gaat 'lopen'.
Essence liquid ink eyeliner €2,39
De swatches! De bovenste swatch is de eerste en je kan ook zien dat dat de dikste is, dus als je een dunner lijntje wil kan je het beste eerst even op je hand een lijntje zetten, of je moet gewoon heel voorzichtig zijn! Zoals je ziet zijn ze in een veeg heel intens zwart, het glijd gemakkelijk over de huid en blijft lekker lang zitten zonder uit te lopen. Het brengt gemakkelijker aan dan gedacht, je moet wel een beetje een vaste hand hebben maar he, oefening baart kunst!
Eyeliner+foundation+concealer

Full face met de rest van mijn make-up

Alle producten zijn o.a. verkrijgbaar bij Kruidvat.

Essence soft touch mousse foundation 04 Mat Ivory €3,89
Essence liquid ink eyeliner €2,39
Catrice allround cover stick €2,99

X
Angela   








Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.