Back to school, mijn schooltas

10 augustus 2015


Yep, het komt zo langzamerhand toch dichterbij, ja, raad je het al? Ja, de (gevreesde) eerste schooldag. Het nieuwe schooljaar begint weer. Misschien ga je naar de brugklas of lees je mijn blog en denk je bij jezelf, nee hoor, ik ga al naar mijn examenjaar. Het kan allemaal, maar er is 1 ding dat je in ALLE klassen nodig hebt, yep, de schooltas.

Ik ga nu mijn 2e lesjaar in van het VWO, het eerste jaar had ik een groene rugzak van Converse maar die is helemaal versleten, dit jaar heb ik een nieuwe schooltas nodig en heb ik gekozen voor een Eastpak, iets wat waarschijnlijk de meeste van jullie wel kennen.

Ik zocht iets wat nog niemand had, eigenlijk had iedereen in mijn klas blauw, rood, roze of groen met zwarte hengsels, een paar hadden een rugzak met een printje en enkelen hadden een schoudertas. Dan blijft de keuze toch een beetje beperkt als je iets anders wilt dan de rest. (er vielen al 27 tassen af) Ik was in Zwolle aan het shoppen en eigenlijk wilden we het liefste een tas die in de aanbieding was, Eastpak is niet het goedkoopste merk dat er is maar heeft wel ontzettend goede en leuke tassen. Uiteindelijk hadden we bingo, we kwamen deze leuke tas tegen.

Op het eerste gezicht lijkt het een gewone roze tas, ik wilde ook niet te veel poespas maar toch een beetje bijzonder. Toen viel mijn oog op de achterkant, op de hengsels, de hengsels hadden een zebraprintje, net zoals de binnenkant van de tas, precies wat ik zocht!

Eastpak is een superfijn merk, ik heb mijn tas al meegenomen op vakantie en het beviel mij goed, hij is ruim, comfortabel en makkelijk te combineren. Er kan veel in en het heeft 1 groot vak en 1 klein vak, meer heb ik niet nodig.

Ja, ik ben fan! Een fijne, comfortabele én leuke tas,absoluut een aanrader!

Wil je meer schooltassen zien? Je kan schooltassen (inclusief die van mij!) vergelijken in prijs op de site Rugzakvergelijken.nl. Check dus zeker even de website!

Love,
Angela

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.