Polaroid

16 juli 2015


Polaroid camera's zijn nu helemaal in, persoonlijk heb ik niet zo'n camera maar ik zou er graag een willen! Voor degene die niet weten wat een polaroid camera is zal ik het even uitleggen, het is een camera waarmee je een foto maakt en de foto komt er gelijk uit in plaats van dat je hem terugkijkt. Omdat ik graag polaroid foto's wilde heb ik mijn eigen polaroids gemaakt, die zie je hierboven!
Ik heb gewoon plaatjes uitgeprint die ik mooi vind uitgeprint en uitgeknipt met het polaroid kadertje eromheen. Boven op mijn kamer had ik dit hartjes rek nog hangen waar alleen maar rommel aan hing, dat was mij zolangzamerhand een doorn in het oog geworden en besloot er wat aan te doen. Bij het YouTube kanaal Femme kwam ik een hele leuke polaroid DIY tegen waardoor ik heel erg geïnspireerd raakte en enthousiast aan de slag ging!
Sharon heeft een super leuke DIY gemaakt, alleen had ik geen frame, en zonder frame kan je deze DIY niet maken. Toen dacht ik aan mijn hartjes rek en heb ik daar mijn zelfgemaakte polaroid foto's ingedaan en dat gaf een prachtig resultaat.. Kijk zeker de DIY van hierboven want die is echt heel leuk!

X
Angela

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.