Het cijfer op de weegschaal

18 juli 2015


Vandaag wil ik wat delen over dit plaatje hierboven, ik kwam het tegen en ik wilde er graag iets over delen, lees snel verder! (sorry voor de donkere foto)
Het nummer op de weegschaal kan iets verschrikkelijks zijn, mensen voelen zich er soms heel onzeker door, ik kwam dit plaatje hierboven tegen en ik wil deze graag met jullie delen!
Er staat: Het nummer op de weegschaal verteld je niet:

- Wat een geweldig persoon je bent.
- Hoeveel je familie en vrienden van je houden.
- Dat je aardig, slim, grappig en geweldig bent op een manier die niet in cijfers kan worden weergegeven.
- Dat je zelf de kracht hebt om voor geluk te kiezen.
- Je zelfwaarde.

Ik wil je gewoon heel graag meegeven dat je jezelf mag accepteren, dat je meer waard bent dan de nummers op de weegschaal en dat je een prachtig persoon bent, geliefd door God! God houdt van jouw! Hij heeft zelfs gezegd dat zijn schepsels mooi gemaakt zijn, prachtig zijn, geweldig! Het is moeilijk om jezelf te accepteren, dat is niet niks, alleen ik wil je aanmoedigen als je je onzeker voelt, over je gewicht of wat dan ook, denk dan aan wat God gezegd heeft, Hij houdt van jouw, Hij heeft jouw mooi gemaakt, en Hij vindt jouw wél mooi, prachtig zelfs, want Hij is immers degene die jouw gemaakt heeft!

Dat wilde ik je heel graag meegeven omdat dit je misschien kan helpen om jezelf te leren accepteren, want ik beloof je, jij bent een ongelooflijk mooi, aardig, geweldig, prachtig persoon, en je bent vooral VÉÉL meer waard dan het cijfer op de weegschaal. Misschien zie je het zelf nog niet, maar denk dan aan de woorden van God, God zegt ook dat hij wel een miljoen goede dingen van jouw op kan noemen, probeer zelf ook eens de positieve dingen van jezelf op te noemen, schrijf het op, hang het op je spiegel, plak het op de weegschaal, zolang het maar elke dag tegen komt en je elke keer aan je positieve punten herinnerd word, misschien helpt het je!

Tenslotte wil ik deze quote met jullie delen omdat hij mij heel erg helpt als ik even niet lekker in m'n vel zit:
Jij bent mooi, want je bent gemaakt naar Gods evenbeeld!

XX
Angela

1 opmerking

  1. Heel mooi artikel ik denk dat je heel veel mensen ermee kan helpen! Ook mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.