10 irritante dingen tijdens het shoppen

20 juli 2015


Als er iets is wat denk ik ieder mens wel doet dan is het shoppen. Ja, de één wat meer en langer dan de ander, maar kom op, iedereen heeft toch een broek en een shirt nodig? Shoppen is fun! Tenminste dat vind ik, maar er zijn ook zeker dingen waar aan ik me irriteer, vandaag deel ik er 10 met jullie! Enjoy

1. Lange wachtrijen
Wie kent ze niet? De lange wachtrijen? Je hoeft er niet eens voor aan het shoppen zijn, bij de Jumbo kom je ze ook al tegen, heel vervelend, niet?

2. Dat leuke shirtje is nét niet meer in jouw maat.
Dat leuke shirtje is er nog in alle maten, behalve in één, en dat is die van jou natuurlijk! Aarghh.

3. Wachten op een pashokje.
Dat is zoooo irritant, sta je dan met je kleren van 398487528284 kilo te wachten totdat je ein-de-lijk in het enige pashokje mag, die eerst 30 minuten bezet was natuurlijk.

4. Kleding met vlekken.
Ik vind dat zo vies, kan je het shirtje gelijk wel laten liggen...

5. Sjouwen met tassen.
3000 kilo aan tassen is niet fijn nee.

6. Verkoopsters die zonder te vragen zo het gordijn van je pashokje open trekken.
Sta je dan in je onderbroek....

7. Niet kunnen vinden wat je zoekt.
Speciaal voor één ding helemaal naar de stad gegaan en het niet kunnen vinden, heel vervelend.

8. Thuis komen en zien dat er iets niet goed is met de kleding.
Zo vervelend! Sta je op het punt eindelijk je nieuwe jurk aan te trekken, zie je dat er toch een gat zit.

9. Terug willen naar de winkel en het bonnetje kwijt zijn.
Dat is niet fijn, geld weg, en kapot kledingstuk of wat er dan ook maar mag zijn.

10. Erachter komen dat de winkel die je persé moest bezoeken gesloten is.
Aarghh, meer kan ik er niet over zeggen.

Laat me weten in de reacties of jij dingen hierin herkent!

Love,
Angela 

bron foto

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.