Favoriete bloggers

20 juni 2015


Ik ben dan wel zelf een blogger, maar dat komt dan ook doordat ik altijd al veel blogs volgde. Leuke blogs zijn altijd welkom toch? Ik kan er in ieder geval geen genoeg van hebben, daarom zet ik een aantal bloggers voor jullie op een rijtje die ikzelf onwijs leuk vindt om te volgen! Linkjes staan bij elk kopje!

Lifesplash
De beheerster van deze onwijs leuke blog is Jiami Jongejan. Misschien ken je haar wel, ze heeft een onwijs leuke schrijfstijl, super mooie foto's en schrijft leuke gevarieerde artikelen wat haar blog ook onwijs interessant maakt! Haar blog gaat voornamelijk over beauty fashion en lifestyle maar reizen, lekkere recepten Q&A's, diaries en muziek playlists zijn ook speciaal voor haar weggelegd! Haar blog is haar passie en dat kan je merken aan de goed verzorgde artikelen en video's en prachtige foto's!

Vera Camilla
Haar ken je misschien ook wel, een fulltime blogster die onwijs veel houdt van make-up. Ze legt haar passie heel duidelijk in haar blog en je kan ook duidelijk merken dat ze veel houdt van wat ze doet! Haar reviews, OOTD's en twitter questions zijn onwijs leuk om te lezen en geeft haar eigen draai aan de artikelen die ze schrijft! Neem zeker eens een kijkje op haar blog!

Bymarlayne
Marlayne haar blog is ook zeker één van mijn favoriete blogs! Schrijven is echt haar talent en foto's maken kan ze ook heel goed! Ze heeft een super mooie blog, ze is heel creatief en verzint unieke blogposts! Ze schrijft heel leuk en ze geeft haar blog een persoonlijke touch wat het geheel zó leuk maakt dat ik hem dagelijks bezoek!

P0cketfullfsunshine
Ruth heeft een blog die écht anders is dan de andere vind ik en dat maakt haar blog zó leuk! Ze heeft echt persoonlijke artikelen die je op andere blogs niet snel zal tegenkomen en dat maakt haar blog speciaal en ook heel interessant! Ze maakt echt prachtige foto's en schrijft ontzettend leuke en interessante artikelen dus haar blog is ook zeker een kijkje waard!

Manon Tilstra
Manon.....tja wat moet ik zeggen, gewoon geweldig! Haar hele blog, de video's, artikelen, onderwerpen.... ja, echt een favoriet van mij! Ze heeft hele brede interesses en schrijft dan ook over veel verschillende onderwerpen! Leuke blog om eens te bezoeken!

Wat zijn jouw favoriete blogs? 

Love,
Angela  

2 opmerkingen

  1. Awh, wat ben je toch ook een lieverd, zeg! Echt heel leuk dat je mij in je lijstje zet. Ik voel me vereerd! Liefs, Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het verdiend, je hebt zo'n leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.