Wishlist recap: MAC Lipsticks

02 augustus 2016


Hi allemaal!
Ik scrollde door al mijn artikelen en kwam een MAC lipstick wishlist van Februari tegen, het leek me leuk om die er weer eens bij te pakken, om te kijken wat er veranderd is!

De lipsticks die op mijn wishlist stonden:

Hot Gossip
Peach Blossom
Captive
Faux
Angel
Hue

Het zijn 5 lipsticks, en ondertussen heb ik er 1 van gekocht, namelijk Angel! Ik ben er nog steeds heel blij met de lipstick, ondanks dat ik hem niet mega vaak draag. Hoe komt dat? Omdat ik na Angel nog een lipstick heb gekocht (die toen nog niet op mijn wishlist stond) en die lipstick is momenteel mijn favoriet, namelijk Mehr!

Mijn wishlist nu

Er is wel wat veranderd in mijn wishlist, Hot Gossip, Peach Blossom en Hue staan niet meer op mijn wishlist, Faux en Captive wel. Maar ik heb er ook een paar toegevoegd: Relentlessly Red, Modesty en Twig! Dus nu is mijn wishlist:

Faux (Satin)
Captive (Satin)
Relentlessly Red (Retro Matte)
Modesty (Cremesheen) 
Twig (Satin) 

Er is dus heel wat veranderd in mijn wishlist, terwijl ik maar 1 lipstick ervan heb aangeschaft! Verder zijn er 3 andere kleuren bijgekomen, die mij onwijs mooi lijken, en daar ga ik dan ook voor sparen :)

Welke kleur zou jij graag willen hebben?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.