Winkels en plaatsen die ik in Engeland wil bezoeken

07 augustus 2016


Hi allemaal!
Als ik naar Engeland ga, wil ik natuurlijk heel graag shoppen! Ook wil ik leuke plaatsjes bezoeken en al die dingen wil ik vandaag met jullie delen! Kijk je mee?

Superdrug
Een heerlijk grote drogisterij in Londen (of waar je hem dan ook wilt bezoeken) met allemaal low-budget make-up! Ook met heel veel producten die je hier in Nederland niet kunt kopen, dus dat maakt het extra leuk!

Boots
Boots is ook een drogisterij. Je moet het zo zien: Superdrug is onze Kruidvat, en Boots onze Etos. Maar dan met andere merken en producten. Dus ik denk dat je je wel kan voorstellen waarom ik graag naar Boots wil!

Selfridges
Een supergroot warenhuis met allemaal high-end merken zoals Nars, Illamasqua, Charlotte Tilbury en nog veeeel meer!

Waterstones
Waterstones is een mega grote boekwinkel. Natuurlijk zijn alle boeken die daar liggen Engels, maar dat neemt mijn liefde voor boeken niet weg. Engels of Nederlands, een kijkje nemen is altijd leuk!

Lush
Lush heeft veel vestigingen, maar aan Oxford Street in Londen is de grootste Lush winkel van de hele wereld! Dat wil ik absoluut niet missen, dus ook die winkel ga ik een bezoekje brengen!

Victoria Secret
Victoria Secret heeft ook veel leuke dingen: BodySplash, heerlijke parfums, telefoonhoesjes en make-up, het is er allemaal. Ook voor ondergoed en bikini's kan je daar terecht, en ben je je pyjama vergeten op vakantie in Londen? Bij Victoria Secret is dat allemaal geen probleem!

Soap & Glory
Sinds ik het artikel van Serena zag, dat ze daar dé dupe van de Anastasia Brow Wiz verkopen, wil ik daar heel graag heen!

Westfield Londen
In dit warenhuis zitten bijna alle voorgaande merken, Superdurg, Boots, VS, en ook de Forever21 kan je daar vinden. Love. 

Piccadily circus
Piccadily Circus is een plein in Londen waar ik heel graag naartoe wil, lijkt me heel gaaf om daar te zijn!

Brighton
Ik wil ook mega graag naar Brighton. Ik ben daar al eens geweest en het was zo leuk! De pier is onwijs mooi en nu het zomer is zal het ook heerlijk zijn om daar rond te lopen!

Cambridge
Cambridge is een schattig klein stadje, ik ben daar al eens eerder geweest en in het centrum ken ik daar zelfs de weg! Er zit o.a. een Lush, Starbucks en MAC!

Londen
En laten we Londen zelf niet vergeten! Dat is een plaats die ik natuurlijk niet wil missen!

Dit was dan alles waar ik heel graag heen wilde! Een hele lijst haha! Ben jij al eens in Engeland geweest? Zo ja, ook in een van deze winkels?
 

1 opmerking

  1. Klinkt heel leuk allemaal! En echt supertof dat je naar de grootste Lush winkel van de wereld gaat!

    Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.