• U P D A T E •

23 augustus 2016


Hi allemaal!
Het is tijd voor een update! Ik ben net terug van 2 weken vakantie, en ook school staat weer voor de deur. Ik heb dus een heleboel te vertellen! Lees je mee?


Vakantie en school
Ik ben net terug van vakantie (vandaag is het zaterdag, gisteravond laat zijn we aangekomen) en maandag moet ik alweer naar school. Aan de ene kant vind ik het leuk maar aan de andere kant zie ik er ook wel weer een beetje tegen op, ik heb namelijk een super vol rooster. Blegh. Maar nu over het leukere gedeelte, ik heb net twee weekjes Engeland achter de rug! (en geloof het of niet, we hebben geen regen gehad!) Daarover komen nog een heleboel artikelen, en nog wat random artikelen over dingen van de vakantie.

Bloggen
Wat betreft bloggen heb ik besloten het anders aan te pakken. Ik wil mijn blog spontaner maken, zonder dat er (veel) minder artikelen online komen. Dus het strikte inplannen gaat vanaf het volgende artikel de deur uit, ik zet het online wanneer ik wil en schrijf wanneer ik wil. Het kan dus zo zijn dat ik een dag oversla, of twee artikelen op een dag plaats maar ik kan ook gewoon nog elke dag een post plaatsen, maar dan niet meer strikt om 6 uur. Zo maak ik mijn blog wat losser en persoonlijker, en ik vond het wel tijd voor wat variatie!

Laat mij vooral weten wat je van de verandering op mijn blog vindt!

1 opmerking

  1. Leuk dat je je het wat gat veranderen hier, het lijkt mij persoonlijk wel lastig geen vast schema te hebben. Ik hou me ook niet helemaal aan tijd maar wel aan dagen zodat ik een beetje ruimte in mijn planning kan laten voor foto's maken en een blogje typen, er gaat toch best wat tijd in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.