·Skin Care Routine·

20 augustus 2016


Hi allemaal!
Op YouTube zie ik heel vaak Skin Care Routines voorbij komen, dus ik dacht, waarom ook niet op een blog? Dus vandaag laat ik jullie alle producten zien die ik gebruik om mijn gezicht te verzorgen!


Om mijn make-up eraf te halen gebruik ik altijd Micellair water, en dan met name die van Garnier. Ik heb er drie staan, die met de groene, roze en de witte dop. De allerfijnste vind ik die met de witte dop, die met de olie. Hij reinigt mijn gezicht grondig en maakt mijn gezicht lekker zacht!



Ook gebruik ik Tea Tree Oil, dat gebruik je om aan te stippen op je onzuiverheden en dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon. En dit is echt wonderspul, ik raad dit iedereen aan! Je hebt maar een mini beetje nodig dus je doet er heel lang mee, en het laat mijn gezicht er zoveel gezonder uitzien!

Natuurlijk kan een verzorgende crème ook niet ontbreken, ik gebruik de Vitamine E crème van The Body Shop. Deze is lekker voedend en is heel fijn voor mijn droge huid, het vermindert velletjes aanzienlijk!

En dat is alles wat ik doe om mijn gezicht te reinigen! Het zijn niet heel veel stappen, maar voor mij werkt het prima en mijn gezicht word er schoon van en het voedt mijn huid goed, en dat is alles wat ik wil!

Waarmee haal jij je make-up eraf? 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.