•Favorieten•

31 augustus 2016


Hi allemaal!
Heel af en toe maak ik het artikel waarin ik mijn favorieten van het moment laat zien, ik heb wat nieuwe favorieten verzamelt dus ik dacht dat het wel weer eens tijd werd om die te laten zien! Kijk je mee?

Bloglovin'

Sinds kort heb ik een Bloglovin widget toegevoegd op mijn blog en ik vind het een echte toevoeging, daarom is Bloglovin' een grote favoriet maar ook omdat ik de app zelf super chill vind! Als een blogger die je volgt (op Bloglovin) een artikel heeft geplaatst dan krijg je dat in je feed te zien, je drukt op het artikel en je kan het gelijk lezen! Dit is dus zeker een aanrader! Je kan mij ook volgen op Bloglovin', klik hier om naar mijn profiel te gaan!

Eastpak rugzak

School is weer begonnen dus mijn rugzak wordt weer flink gebruikt! Ik vind hem super tof, de combi van het roze en de zebra print spreekt me heel erg aan en bovendien vind ik hem super lekker dragen, hij snijdt niet in mijn schouders en er kan lekker veel in! Ik heb ook een keer een artikel geschreven over mijn rugzak, benieuwd hoe hij eruit ziet? Dan kan je hier klikken om naar het artikel te gaan!


MAC Soar lipliner

Toen ik in Londen  was heb ik flink inkopen gedaan en ben ik onder andere een kijkje gaan nemen in het warenhuis Selfridges, een mega grote winkel met allerlei merken. Zo ook MAC! Deze lipliner is vooral een favoriet doordat hij zo goed bij mijn MAC lipstick Mehr past, de perfecte combi!

Nike Air Force 1

Nu ik weer veel meer buiten de deur kom om naar school te gaan, trek ik ook veel vaker mijn Nike Air Force 1 aan! (Oke dat rijmt haha) Maar ik ben hier zo'n fan van! Het zijn super chille schoen en heel gemakkelijk te combineren! Hier ben ik ontzettend blij mee.

Zwarte hakken 

Laatst heb ik zwarte hakken van iemand gekregen, daarom weet ik dus ook niet of ze nog te koop zijn. Maar ik vind ze super tof  en doordat de hak niet heel hoog is lopen ze ook heel fijn en kan ik ze ook gewoon naar school aan, super fijn dus!

Wat is jouw favoriet van het moment?






2 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.