BFF Tag met Carmen

16 juli 2016


Hi allemaal!
Ik heb de BFF Tag al eens eerder gedaan, maar dat was met Joëlle en vandaag doe ik het met mijn andere vriendin, Carmen! Kijk je mee?

Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?
Ik ging in de zomer van 2013 verhuizen en toen kwam ik bij Carmen in de klas, en sindsdien zijn we dikke vriendinnen!


Wat is jullie favoriete herinnering samen?
De kennismakingsdag van de middelbare school, we gingen samen naar dezelfde klas en het was echt een hele leuke ochtend! En ook toen we een keer van school samen naar huis fietsten, toen waren we een beetje in een melige bui en we hadden beide onze tassen achterop en die probeerden we eraf te trekken (ik die van Carmen en zij die van mij) en toen stonden we stil en toen wilde Carmen mijn tas eraf trekken maar toen viel mijn fiets om, tegen die van Carmen, en toen viel Carmen ook om, ze maakte een achteruit koprol, bijna in de sloot!

Beschrijf elkaar in 1 woord
Hoe Carmen mij beschrijft: Aardig
Hoe ik Carmen beschrijf: Grappig

Wat is je droombaan?
Ikzelf wil later graag in het ziekenhuis werken en Carmen weet het nog niet.

Wat is je favoriete make-up merk?
Die van Carmen is Essence en die van mij zijn Essence en MAC.

Waar stoor je je aan bij de andere persoon?
We spreken eigenlijk te weinig af, dat is alles!

Welk land willen jullie samen bezoeken?
Sicilië! En waarom? Omdat onze favoriete serie (Maaike en Domenico) zich daar voor een groot deel afspeelt, en we zouden graag al die plaatsjes willen bezoeken! 


Favoriete grapje onder elkaar?
We hebben niet 1 favoriet grapje, we lachen gewoon overal om!

Wie doet er het langste over om zichzelf klaar te maken in de ochtend?
Ik! Carmen is veeeeeel sneller dan dat ik ben haha.

Favoriete seizoen?
Sowieso de zomer!


Favoriete liedje?
We hebben niet echt een favoriet liedje, maar Carmen luistert altijd gewoon afspeellijsten en ik kijk maar wat rond op YouTube en vind af en toe wat leuks en dat luister ik dan 100 keer achter elkaar.

Hoe is het om bevriend te zijn met iemand die een obsessie heeft met YouTube?
We hebben allebei een obsessie met YouTube, dus dat is mooi :)

Hakken of platte schoenen?
Allebei platte schoenen! Maar we vinden het wel leuk om hoge (naald)hakken te passen in een winkel haha!


Broeken of jurken?
Broeken! Die zijn zo veel fijner!

Favoriete dier?
Carmen houdt van alle dieren (behalve honden) en ik houd ontzettend veel van poezen!

Als je huis zou afbranden, en je familie was veilig, wat zou je dan nog willen redden?
Ik zou mijn katten heel graag willen redden en Carmen haar mobiel, en ik ook trouwens!


Comedy of horror?
We zeggen allebei comedy!

Blackberry of Iphone?
Iphone!

Favoriete film?
Van mij is dat de Longest ride en Carmen heeft er geen.

Wat is iets raars dat je eet?
Carmen mengt appelmoes met mayonaise en eet daar dan patat bij, en ik meng mayonaise en curry en eet daar dan friet bij!

Hebben jullie iets gemeen?
Stiekem hebben we heel veel dezelfde kleren.....zonder dat we het van elkaar wisten!

Wat is je favoriete TV show?
Holland's Got Talent!

Dit was de Tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Carmen heeft trouwens ook een blog! Klik hier om naar haar blog te gaan! 

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.