The Body Shop Tea Tree Oil

04 mei 2016


Hi allemaal!
Laatst stond ik in The Body Shop te kijken naar het schap met 100 verschillende huidverzorgingsproducten en ik wist niet echt waar ik zoeken moest! Maar bij TBS kan je gratis huidverzorgingsadvies krijgen dus dat was super chill! Dus ik vroeg, wat is nou handig om je onzuiverheden mee weg te werken terwijl je een droge huid hebt? Tea Tree oil was het antwoord.


En wat een wonderspul is het! Tea Tree oil, i love you. Thanks for healing my skin! Echt waar, ik heb nu twee dagen achterelkaar (voor dat ik ging slapen) 1/2 druppels op een watje gedaan en dat aangestipt op het plekje en na 2 keer zag ik al duidelijk verschil, mijn huid was veel rustiger, minder oneffen en had minder roodheden, super spul dit!

Tea Tree olie is wel bestemt om de plekjes mee aan te stippen, en niet om over je hele gezicht te smeren, daarvoor is het zeg maar té voedend. Er zit ook een 'kind vriendelijke' dop op, omdat Tea Tree absoluut niet voor inwendig gebruik is, hebben ze er een dop opgedaan die je niet zo maar open kan draaien, maar je moet hem eerst indrukken en dan kan je hem opendraaien, heel goed!

Ja, ik raad dit product echt aan! Je ziet binnen korte tijd goed verschil, je moet wel je handen even wassen na gebruik want het is giftig voor honden en katten. Maar echt een top product! Een voordeel is ook dat je per keer maar een paar druppeltjes gebruikt dus dat het potje lang meegaat! 

The Body Shop Tea Tree Oil 20 mL 14,-

1 opmerking

  1. Ahh, misschien is dit dan wel de oplossing? Ga ik denk ik ook maar eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.