How much is your face worth TAG

19 april 2016


Hi allemaal!
Vandaag doe ik weer een TAG (en dit keer niet met allemaal vragen) maar dit is een TAG waarbij je laat zien hoeveel je gezicht waard is, en dan qua make-up, dus ik ga al mijn gebruikte producten bij elkaar optellen en kijken hoeveel dat samen waard is!

De producten die ik gebruikt heb
Catrice All Matt+ foundation 6,59
Essence All About Matt fixing powder 2,99
Catrice liquid camouflage concealer 3,59
Catrice eyebrow set 3,99

Essence Lash & Brow gel 1,99
Essence forbidden volume mascara 2,99
Essence forbidden volume top coat 2,89

Essence Mosaïc blush 20 All you need is pink 2,99
MAC Mineralize skinfinish Lightscapade 29,50
MAC Frost lipstick Angel 19,50

Pfoe, een heel lijstje! In totaal kost dit 80,01, best heel wat! Maar als je bedenkt dat de twee MAC producten samen al bijna 50 euro kosten, dan valt de rest heel erg mee, want mijn overige make-up is allemaal van Catrice en Essence, dat zijn echt hele fijne budget merken!

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.