Amsterdam

02 april 2016


Hi allemaal!
Vandaag vertrek ik voor 2 daagjes naar Amsterdam! Ik ga samen met mijn vader, in dit artikel vertel ik je wat ik allemaal ga doen!

Vandaag vertrekken we met de trein naar Amsterdam. De eerste dag gaan we lekker shoppen, de stad verkennen, Starbucks drinken, de Bijenkorf bezoeken en lekker eten in een restaurant.

Ik wilde al heel lang een keer naar Amsterdam, en vandaag gaat het dan gebeuren! Ik kom nooit in Amsterdam dus daarom vind ik het ook zo leuk want we gaan ook nog eens 2 dagen! Als ik daar ben ga ik lekker winkeltjes bezoeken, ik wil heel graag naar MAC en me laten adviseren welke kleuren me enzo goed staan en op basis daarvan wat aanschaffen (in plaats van via de site bestellen en afwachten of het goed staat) ook ga ik naar Lush want daar moet ik wat voor een vriendin halen (en zelf natuurlijk lekker rondneuzen) Ook ben ik nog nooit in de shop walhalla van Amsterdam geweest, dus hoog tijd voor een bezoekje Bijenkorf!

Nu de Lente weer voor de deur staat wil ik ook een paar Lente items shoppen bij mijn favoriete winkel: Bershka! Ik heb nu alleen nog maar winter kleding hangen en omdat de temperatuur (als het goed is) gaat stijgen is het wel fijn om wat luchterige kleding te hebben. Ook ga ik bij Kruidvat nog een aantal producten halen die inmiddels op zijn zoals mijn foundation, concealer en mascara.

Dat is wat er Zaterdag op de planning staat! Zondag willen we nog heel graag naar Madame Tussauds, het lijkt me heel gaaf om die wassen beelden te zien, en omdat ik niet heel erg van musea houd, lijkt het me leuk om naar dit, wat modernere museum te gaan!

Ga jij wel eens naar Amsterdam?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.