Real Techniques Stippling brush

16 maart 2016


Al meer dan een jaar zwijmel ik weg bij deze kwast van Real Techniques. Maar in Nederland is hij moeilijk te verkrijgen óf gelijk duurder, maar nu ik hem in Engeland tegen kwam heb ik de knoop door gehakt dus vandaag laat ik jullie mijn allereerste Real Techniques kwast zien!

Toen Jiami haar everyday make-up routine liet zien en daarbij de stippling brush van Real Techniques gebruikte was ik er weg van, wat een mooie kwast! En vandaag kan ik hem dan eindelijk aan jullie laten zien!




Eindelijk heb ik dan een kwast van de Pixiwoo zusjes, en ik ben er weg van! Ik was het beu dat mijn handen elke keer vies waren van mijn foundation dus besloot ik dan nu toch de Stippling brush aan te schaffen: een kwast die voor een natuurlijk effect moet zorgen.

De kwast is zacht en lekker vol, werkt snel en fijn en brengt foundation makkelijk aan. De haren zijn lang en de kwast verhaart niet! De haren staan wijder van elkaar af, wat zorgt voor dat natuurlijke effect, ik heb een best dikke foundation, dus je ziet hem nog wel een beetje zitten maar het effect is zeker mooier dan dat ik hem met mijn handen aanbreng! Het ziet er egaler en netter uit, veel natuurlijker!

Ik weet zeker dat ik mijn stash ga uitbreiden want deze kwasten zijn zo fijn! De blush brush staat al op mijn wishlist maar ik ben wel blij dat ik voor deze kwast ben gegaan, goede foundation kwasten kom je namelijk niet zomaar tegen!

Real Techniques Stippling Brush: £11, gekocht bij Superdrug 
                                                  +/- 13 euro, te koop bij diverse webshops
                                                  Te koop bij Bol.com voor 14,49 

1 opmerking

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.