Lentekriebels

31 maart 2016


De Lente is inmiddels al weer begonnen en er zijn een hoop dingen waardoor ik weer helemaal blij word en echt voel dat het Lente is, kijk je mee?


Nieuwe Lente collecties 
Catrice, Essence en nog veel meer merken wijden hun nieuwe make-up producten weer in, zacht roze, oranje, blauw, alle mooie pastel kleurtjes liggen weer in de winkels!

Het zonnetje dat af en toe al wat feller begint te schijnen
Soms komt de regen nog met bakken naar beneden, maar soms kan ik ook al heerlijk buiten in de tuin zitten, het zonnetje op mijn snoet en ik ben happy!

Zelf gebakken cupcakes 
Zelf gebakken cupcakes zijn zoooooo lekker! En het geeft me zo'n lente gevoel!

Mijn poesjes die langer buiten aan het rond spelen zijn
In de Winter is het om 5 uur donker en zijn ze dan ook al vroeg binnen, maar nu het langer licht is zijn ze langer buiten, wat ik overigens niet altijd leuk vind, maar als ik dan zie hoe ze aan het genieten zijn, dan wordt ik weer blij!

Waar word jij blij van in de Lente?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.