England here i come!

05 maart 2016


Hey iedereen! De komende week ga ik iets heel leuks doen, en daar wil ik jullie wat meer over vertellen!


Maandag vertrek ik met mijn klas naar Engeland! Ik ga van maandag tot en met vrijdag (lekker lang dus!) en ik heb er super veel zin in.

Maandag moeten we om 10 voor 7 (in de ochtend) verzamelen en dan vertrekken we waarschijnlijk rond kwart over 7, dan hebben we een 6 uur lange busrit voor de boeg en tot slot komen we na een 2 uur lange bootreis aan in Engeland!

We slapen in gast gezinnen en ik ben heel benieuwd naar mijn gastgezin! Daar slaap ik met 3 andere vriendinnen dus dat word super leuk.

In Engeland gaan we verschillende dingen doen, we gaan naar SeaLife, we gaan een school bezoeken, we gaan naar het plaatsje Cambridge en ook Brighton brengen we een bezoekje (helaas gaan we niet naar Londen) en natuurlijk gaan we ook even winkelen!

Dus, dit beloofd een leuke week te worden! Ik heb er super veel zin in en het is de eerste keer dat ik in Engeland kom dus ik ben heel benieuwd!

Ben jij wel eens in Engeland geweest?


Liefs, Angela


3 opmerkingen

  1. Veel plezier in Engeland! <3 Ga je wel missen hoor. Kusjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik ben ook wel eens in Engeland geweest, ook in de tweede klas, het was erg leuk! Hopelijk heb je geluk met het gastgezin, dat is natuurlijk ook belangrijk!
    Jessy
    P.S. Komen er nog wel nieuwe artikelen online? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk! Ik wil ook al heel lang naar Engeland. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.