Artikel throwback

29 maart 2016


Hi allemaal!
Mijn blog bestaat nu ongeveer 9 maanden (Zo lang alweer!) En het leek me een leuk idee om daarom een artikel throwback te maken, ik ben benieuwd!

 *Klik op de titels om naar het artikel te gaan
 
Mijn allereerste artikel
Mijn allereerste artikel was de 25 question TAG, heel leuk om terug te lezen, als ik eerlijk ben vind ik het geen slecht 1e artikel (niet dat een TAG nou zo moeilijk is maar als nog)

Mijn eerste review
Wat vond ik dat leuk! Mijn eerste review schrijven vond ik geweldig, en het ging over het Garnier micellair water! Ik heb wel wat aan te merken op de review haha! Zo zijn mijn foto's niet de allerbeste en ze zijn gemaakt op mijn dekbed (wat je duidelijk ziet) maar ik vind het heel leuk om dat zo terug te zien!

Mijn eerste OOTD
De laatste tijd maak ik steeds meer outfit foto's maar in het begin van mijn blog heb ik er ook een gemaakt! Het artikel heet 'Less is more' en ik vind het best een mooie outfit, alleen de fotokwaliteit is nu wel veel beter, deze foto's zijn namelijk nog niet gemaakt met mijn Canon camera.

Mijn eerste DIY
Mijn eerste DIY was over de 'kokos body butter' Heel leuk om te zien dat jullie DIY's leuk vinden (hij is wel 82 keer bekeken, en dat voor in het begin van mijn blog!) Ik vind het een leuke DIY om te maken! Wel jammer dat ik nu niet zo veel DIY's meer maak, maar het kost nou eenmaal veel tijd en het is een artikel dat nou eenmaal veel lastiger is om te maken dan bijvoorbeeld een TAG, maar als jullie ideeën hebben voor een leuke DIY, let me know!

Mijn eerste HTML en CSS tutorial
Oh wat vond ik die artikelen leuk om te maken! Het was dan ook een goede zet van me om die serie te starten en in totaal heb ik er 7 artikelen over gemaakt. Ik zou er graag nog meer maken maar momenteel ben ik niet zo bezig met mijn lay-out, ik vind hem nu super mooi! In die tijd dat ik de artikelen schreef was ik druk bezig mijn lay-out te veranderen en dat was dan ook de reden voor de artikelen, maar als je nog iedeetjes hebt, ze zijn altijd welkom :)

Een reactie posten

Latest Instagrams

© Inspiregirll. Design by Fearne.